تاریخ : چهار شنبه 17 آبان 1402
نویسنده : khoram

دلمو قدم قدم زدم به نامت ♬!
قدم زدم به یادت که بشم صاحب قلبت ♬!
که تو ساحل قلبت بزنه بارون کاش بزنه بارون ♬!
کاش بزنه بارون تازه شه دنیامون ♬!
خودمو به آب و آتیش زدم هر بار ♬!
من اسرار تو انکار ♬!
ولی ای داد که نه انگار ♬!
نشستم تو این بار برسی آی برسی از راه ♬!
عمر غمت کوتاه ♬

!https://musicdel.ir/single-tracks/45863/


|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ : سه شنبه 9 آبان 1402
نویسنده : khoram



احتمالاً حداقل یک بار با ضرب المثل «فقط صدا می ماند» برخورد کرده اید. بعد از این جمله باید بگوییم که صدا یکی از تاثیرگذارترین عناصر در هر محتوای سمعی و بصری است. معمولاً فیلم‌هایی که در بیشتر زمینه‌ها ساخته می‌شوند، چه فیلم هنری و چه تبلیغاتی، از قصه‌گویی برای بهره‌وری بیشتر و جلب حداکثری توجه استفاده می‌کنند. در دنیای حرفه ای به شخصی که داستان به او سپرده می شود راوی می گویند. عموماً به تمامی کسانی که به صورت حرفه ای در زمینه محتوای صوتی فعالیت می کنند، گوینده و به فعالیت آنها گوینده نیز می گویند. اعلام تیزرهای تبلیغاتی یکی از شاخه های مهم این هنر محسوب می شود.

مهمترین ویژگی های یک پیش بینی کننده تیزر موفق چیست؟

یکی از ملزومات صحبت کردن، صدای قوی است. برای صحبت در تیزر باید حنجره باز و به اصطلاح صدای کامل داشته باشید. عموماً هرکسی که صدای خوبی داشته باشد حداقل یک بار به این فکر کرده که تیزر تبلیغاتی یا رادیویی، گوینده فیلم و ... شود. اما صحبت کردن نیاز به چیزی بیش از یک صدای قوی، از جمله لحن دارد. در کنار صدای قوی، لحن یکی از عناصر اصلی سخنرانی تیزر تبلیغاتی است. شما باید بتوانید لحن خود را مطابق با تیزر مورد نظر خود تنظیم کنید، زیرا لحن گوینده تاثیر زیادی بر کیفیت تیزر تبلیغاتی دارد. افرادی که تجربه زیادی در فیلمبرداری فیلم های تبلیغاتی دارند، زمانی که مشغول نوشتن فیلمنامه تیزرهای تبلیغاتی هستند، به این فکر می کنند که کدام قسمت ها را به گوینده بسپارند. آنچه در زیر به آن اشاره می کنیم برخی از ویژگی های مهم یک سخنران موفق است:

بیان: یک گوینده رادیو باید دارای بیان واضح باشد. بیان کلامی با عبارات و احساسات و حالات، نکات لازم و ضروری را هر چه بهتر می رساند

فیلمنامه تیزر تبلیغاتی را به مخاطب می رساند و محتوای تبلیغاتی ارائه شده توسط مخاطب را جذاب تر می کند.

خلاقیت: یک تبلیغ کننده تیزر حرفه ای باید ایده هایی از حوزه کاری خود را به مفهوم تیزر اضافه کند تا داستان مورد نظر را بهتر توسعه دهد. به عنوان مثال، از تاکید ویژه برای کمک به انجام یک کار استفاده کنید.

شخصیت پردازی: به عنوان یک گوینده خوب است که یک شخصیت منحصر به فرد داشته باشید که تاثیر زیادی در تاثیرگذاری قطعه داشته باشد. مشخص کردن صدای شما کاری است که صداپیشگان حرفه ای انجام می دهند و اگر می خواهید به عنوان یک صداگذار حرفه ای خوانده شوید مهم است.

راهبردهای اساسی آموزش گفتار آوایی

اگر شما یک بازاریاب گویندگی ویدیو تبلیغاتی زهرا شیراحمدی وابسته هستید یا قصد دارید به یک بازاریاب وابسته تبدیل شوید، می توانید مهارت های خود را ارتقا دهید و کسب و کار خود را بر اساس نکات ذکر شده شروع کنید. اما اگر شما یک محصول یا شرکت و غیره دارید که برای تبلیغات خود به یک تبلیغ کننده نیاز دارید، می توانید به سایت ها و بازارهایی که این کار را انجام می دهند نگاه کنید. وب سایت هایی هستند که با مراجعه به آنها نمونه هایی از اسپیکرها وجود دارد و می توانید اسپیکر مورد نظر خود را از آنها تهیه کنید. در واقع این وب سایت ها و بازارها متهم بین شما و بازاریاب های چای هستند و ...

 


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید